اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

شهرآباد

با نام و یاد خداوند بزرگ و بلند مرتبه

امروز اول آذر ماه سال 1394 است

اتفاقی که امروز برای من رخ داد تنها اضافه شدن یک نام در کارنامه کارییم است.

یک نام که برایش زندگیم را صرف کردم تا با تب بی دردیِ کبکان سر به زیر برف نمیرم.

با یاری خدا و کمک دوستانم

از روستا و روستایی گفتم زیرا درد مردم زمانه ی ماست

دردی که شبه روشنفکر محله یمان به دلیل ایسم بازی هایش آنرا نمی بیند.

با تشکر

سازنده ی مستند شهرآباد

سید محمّد محمّدی نیاکی (_س.مّ.ن_)





  • محمد محمدی نیاکی

نظرات  (۱)

سلام الحمدلله به سلامتی و میمنت و مبارکی
می بینم که بجای یه پوستر چهار تا طراحی کردی و جالب تر اینکه اونیکه در اولویت آخر بود را به بنده نشون دادی!
فیلمم که نسخه 60 درصدیش رو به ما نشون دادی!!
میشه آبیاری قطره ای نکنی ما رو؟!؟!:)
در ضمن پوستر اولیه خوبه هم سادگیش به فضای فیلم میخوره هم در عین سادگی یه حرفشو میزنه که فضای سبز روستا داره خورده میشه توسط فضای بی روح شهری. فقط به نظرم اون سبزی ای که روی خاک زدی انگار که با رنگ پاشیدن روش بهتره یه کاری کنی که ما خاکی رو ببینیم که روش سبزه روییده نه اینکه رنگ مصنوعی ذاشته باشه. قسمت خشکش هم خیلی بی روح نیست فکر کنم باید یه کم زردتر باشه برای بی روحی.
پوستر دومیه از اون کارای پست مدرنه که ایدش خوبه ولی هرگز به فضای فیلم نمیخوره خیلی مکانیکیه طراحیش!! 
سومیم ترکیب بندی رنگش رو دوست ندارم و آنچنان ربطی به حرف فیلم نداره(بدترین!!!!!!!)
چهارمیم که گفتم قبلا
رده بندی نهایی:
 3-2-4-1
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی