اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

حرف هایی که عکس می زند
توجه!توجه!نگاه نکنید ، ببینید
ما انقلاب کردیم تا واقعیت ها را تغییر دهیم ، نه واقعیت ها را هر چه که بود بپذیریم. شهید بهشتی
پای منبـر
اندر احوالات مَشتی و پَشتی


مَشتی درونگرا پور پابرهنه آبادی :
حداقل هفته ای یکبار خود را به دست دکتر فردی و خانوادگیش می سپرد تا جلایی به روحش دهد .
پَشتی برونگراپور مذبذب آبادی :
گویی دکتری است که به درجه ی اجتهاد در دین رسیده و همه ی امراض فردی و اجتماعی اش را با دستان توانمند خود درمان می کند . او مرد روزهای سخت ، بیننده ی برنامه ی گوگوش و مشتری دائمی شورهای هیئت ، راننده ی خط 11 خیابان های دخترآباد و مدرس دروس جی اف شناسی و بی اف پردازی در دانشگاه پارتیداران مذبذب آباد است .
مَشتی درونگراپور پابرهنه آبادی :
دکتر روحش آخوندی است که شعور پردازیش ، منشا شور است و جمله ای را همیشه گوشزد می کند .
" از آنچه دردست خداست مطمئن تر باش تا از آنچه که در دست خودت است "
امتیاز به فیـــلم ها
سه فیلم آخری که دیده ام-از 10 نمره

بارکد ( مصطفی کیایی)- 3

خشم و هیاهو (هومن سیدی ) - بی ارزش

ابد و یک روز - (سعید روستایی) 6

۸ مطلب در دی ۱۳۹۴ ثبت شده است

از ولایت علی تا ولایت جَک و جُرج

چند مدتی است در پی نوشتن متن هایی برای روشن کردن تفاوت جایگاه رهبری با دیگر افراد هستم(ولایت مداران) که نتیجه اش متنی

بود که چند روز پیش در قسمت " شبه مختصرهای سید " نوشته ام .در آن جا ابوذر غفاری را به عنوان نمونه برجسته در دورانی که

می گفتند علی (ع) در سکوت است را مطرح کردم و از تفاوت مبارزه برای علی (ع) و ابوذر در همان مقطع زمانی ، و بدرقه ی تاریخی

 علی (ع) و فرزندانش در هنگام تبعید ابوذر به بیابان های خشک و بی علف سخن گفتم . دلیل دغدغه داشتنم در مورد این موضوع خاص

 هم بر می گردد به تحلیل دوران کنونی که به گمانم باز هم  ندای این عمار به گوش می رسد تا منفعلان جامعه که خود را در جایگاه

 رهبری پنداشتند و در زیر سایه ی مواضع راهبردی و کلان رهبری خود را پنهان کرده اند کمی به خود آیند و بدانند وظیفه ی آنها به

 شکل دیگری است و موضع داشتن در مورد مسائل به معنی جلو زدن از رهبری نمی باشد ، بلکه ما هم در این دوران همچون عمار و ابوذر

در دوران امیر المومنین وظایفی بر عهده خواهیم داشت که اگر کمی عقب نشینی کرده باشیم با رقم زنندگان صفین تفاوتی نخواهیم داشت.

 اگر باز هم بخواهم تحلیل دقیق تری ارائه کنم باید به تحلیل

ندای این عمار بپردازم که  چرا  شکل می گیرد و در چه شرایطی از علی (ع) تا سید علی ندای این عمار سر می دهند.

دلیل یک خطی آن "خفتگی و سکوت ولایت مداران پنهان شده در زیر لوای جایگاه ولایت و تکرار سخنان ولایت بدون تبیین و روشنگری

مسائل و حقایق "است.(به  فتنه سال 88 و مواضع خواص دقت کنید ، آن ها همان حرف رهبری را تکرار می کنند همه ی منیع و ماخذشان

گویا رهبری و امام است  اما باز هم رهبری ندای این عمار سر می دهد )

ای آن هایی که گمان می کنید برای اثبات ولایت مداریه خود می بایست مانند سید علی سخن بگویید(کلان گویی) بدانید سید علی ندای

 این عمار سر می دهد تا عمار گونه مردم را آگاه سازید.(مگر اینکه مشکل ترس باشد که ...)

متن زیر از رضا امیر خانی در تحلیل بحث جنبش نرم افزاری که رهبری مطرح کردند و بلایی که ولایت مداران جامعه به سر آن آورده ا ند

 می باشد، حتما بخوانید.

چه‌قدر جنبشِ نرم‌افزاری؟!

به نظرم گوش دادن این فایل صوتی هم پیرامون  این روزها کمک می کند .

ولایت جک و جرج

افراطی خواندن مواضع امام!!

کبریت های بی خطر!!!


بخش دوم از منابع تحقیقاتی مستند شهرآباد( مصاحبه استاد ابراهیم رزاق با مجله عصر جدید)


1-      اگر کسی بخواهد ساده زندگی کند ، مردم تعجب می کنند.می بینیم مردم به کسی که ساده زندگی می کند ، چه طور نگاه می کنند ، انگار عقلش نمی رسد. نمی فهمد فرق رفت و آمد با اتوبوس و تاکسی و ماشین شخصی چیست. با ترحم به آدم نگاه می کنند .نمی دانند این آدم حاضر است با اتوبوس ، رفت و آمد کند ، ولی خودش را نفروشد . چرا این رفتار ارزشمند نیست ؟
دانشگاه ها هم به این وضع دامن می زنند و دائم تلقین می کنند که آدم عاقل سراغ منفعت خودش می رود. اگر این منفعت شخصی در تولید بود ، مثل غربی ها ، تا حالا ایران صنعتی شده بود.
در این صورت کار عبادت  بود و کسی بی رویه مصرف نمی کرد . مازاد درآمد را به جای مصرف ، پس انداز و سرمایه گذاری می کردند، اشتغال ایجاد می کردند ، کشور را آباد می کردند ، ولی وقتی تمام فکر آدم سمت مصرف برود ، نمی شود کاری کرد.حقوق کسی 500 هزار تومان است ، ولی یک میلیون تومان لازم دارد ، یا یک میلیون است ، اما 5 میلیون هزینه دارد ، تمام هم و غم او این می شود که به کالاهای لوکس دست پیدا کند.
واردات ، به آدم کمک می کند مصرف کالای خارجی را مزه کند . این میل ادامه پیدا می کند تا جایی که می خواهد مثل آمریکایی پول دار زندگی کند. می خواهد مثل طبقه اشراف شمال تهران زندگی کند ، چون وقتی سوار ماشین مدل بالایش می شود ، او را می بینند . داشتن آن ماشین را ارزش می داند ، وقتی آن ها او را برای جلسه ای دعوت می کنند ، حتما می رود ، ممکن است برود و تحقیر شود ، ولی آن مدل زندگی را ارزش می داند و تحقیر را نتیجه ی بی عرضگی خودش می داند . فکر می کند آنها الگوی درست اجتماعی و انسانی هستند.

ظاهر اطواری از باطن است

سلام بر آن هایی که بر ابوذر حمله می کردند و او را افراطی می خواندند.

آن هایی که می گفتند:"علی (ع) در خانه نشسته و خانه نشین شده ،تو برای چه مبارزه می کنی و سکوت نمی کنی."

پس حق عدم سکوتت ، تبعید در بیابان هاست.غافل از آنکه نمی دانند علی(ع)   در مسیر آگاهی به زمانه و مبارزه خانه نشین شده زیرا 

علی (ع) بوده.اما ابوذرها و ... که علی (ع) نبودند که مرد زمان خود بودنشان و مبارزه شان با ظلم در خانه نشینی تعریف شود. نمی دانم ولی گمان

می کنم  امروز هم علی را خانه نشین کردن تا عده ا ی ظاهرالصلاح دلیلی برای سکوت و خانه نشینیه خودشان

بیابند.ظاهر الصلاح های این روزها بی معرفتی و روزمرگیشان را  در زیر سایه ولایت پنهان می کنند تا دیده نشود.غافل از آنکه ظاهر اطواری از باطن

است.

(خبر: قلب راکتور آب سنگین اراک باسیمان پر شد)

پشتیبانی مردمی از رزمندگان جبهه ی مقاومت

تو این مدت که دست بافته ها تو استان مازندران برا رزمنده ها تو سوریه و ... جمع میشه و بسته هاش میاد، وقتی دل نوشته ها و نامه هایی

 که برا رزمنده ها نوشتن و می خونی ...... فقط افسوس به حال خود می خوری

همه برای این پویش رسانه باشیم.

داخل پرانتز:( از سینما فلسطین تا راه فلسطین)