اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

بعضی ها نمی فهمند!!

اگر برنده اسکار 2014 فیلم" گذشته" اصغر فرهادی باشد چه افتخار بزرگی خواهد بود.چه افتخاری خواهد بود که یک نماینده از ایران این

 جایزه را می گیرد.

بعضی ها اهمیت این جایزه را نمی فهمند.بعضی ها نمی فهمند فیلمی جایزه می گیرد که زبان اصلی اش فرانسه است.عده ای که تاریخ

مصرفشان گذشته نمی فهمند که فیلمی جایزه خواهد گرفت که در فرانسه ساخته شده و فرهنگ و روابط موجود در فیلم متناسب با کشور

فرانسه است.

عده ای این افتخار را نمی فهمند که چقدر این فیلم می تواند نماینده خوبی برای ایران باشد.

من فقط نگران آن عده ای هستم که رسانه های ایران و صحبت های مسئولین ایران را نمی خوانند،این ها چطور باید بفهمند که این فیلم به

نمایندگی از ایران در اسکار است.

من نگران تعصب آن افرادی هستم که ساعت ها همه را به باد توهین گرفتند که چرا کوروش در کتاب ها ی ما نیست و...شما دارید

 ایرانیت ما را خدشه دار می کنید و...

من نگران هنرمندانی هستم که هنرمند بودنشان در جشنواره ها اثبات می شود.

با همه ی این نگرانی ها باز هم به افتخار آن هایی که افتخار می کنند افتخار می کنم و در یک پایان اخلاقی کلیشه ای می گویم

 "واقعا ما داریم به کجا می ریم"0     (سیـــــد)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی