اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

بیهوده نیست،فاصله ی آب و سراب

با یاری خدا و بعد حدود یازده ماه تلاش بالاخره فیلم نیمه بلند دوم را ساختیم و امیدواریم که اکران مناسبی داشته باشیم .

یادداشتی برای اتمام مراحل ساخت فیلم:

خیلی خوشحالم که بعد از فراز و نشیب های زیاد توانستیم فیلمی بسازیم که بر عکس کار قبلی ام درصد رضایت مندی خودم از کار

بیشتر است و دیگر نمی توانم  پشت عناوینی همچون کار اول و کمبود امکانات پنهان شوم .

خیلی خوشحالم برای خودم که از این فیلم یاد گرفتم و آموختم .خوشحالم برای دوستانی که فکر می کنم آن ها هم یاد گرفتند .

خوشحالم از اینکه امروز و در این لحظه بیشتر می فهمم که نمی فهمم .

خوشحالم که بعضی ها بعد از دیدن این فیلم  فاتحه ی مرا می خوانند ( باز همان جمله شریعتی)

خوشحالم به یک امید

به امید اینکه حتی یک نفر با دیدن فیلم به فکر فرو رود و همین برای فردی چون من بس.

و خوشحالم که هنوز نفس می کشم تا بتوانم بگویم خدایا شکرت.

دانلود و مشاهده تیزر فیلم

سایت گروه فیلم سازی سدید

  • محمد محمدی نیاکی

بیهوده نیست

فاصله ی آب و سراب

فیلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی