اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

کاندیدها...

در آخرین ساعت تبلیغات انتخابات 92 یه برداشت کوتاه از جمع بندی خودم نسبت به کاندید های انتخابات ارائه می کنم


نکته : به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده

1-سعید جلیلی( مرد با تقوای عرصه ...)

2- حسن روحانی( مردی که جای راست و دروغ را مثل آب خوردن عوض می کند)

3- محسن رضایی( مردی که زیادی تبلیغاتی است)

4 - محمد غرضی(آقای خاص)

5- محمد باقر قالیباف(مردی جهادی)

6- علی اکبر ولایتی( مرد فراموش کار این روزها)

دلم نیومد از حداد عادل نگم...(مرد سربلند میدان)

  • محمد محمدی نیاکی

نظرات  (۲)

  • سید علی محمدی نیاکی
  • درود بر مرد جهادی دکتر قالیباف
    خیلی خوب بود مخصوصا غرضی : آقای خاص

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی