اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

چیزهایی هست که ما نمی دانیم

بعضی اوقات قلم توان نوشتن در مورد بعضی چیزها را ندارد.

بعضی اوقات تصاویر هم نمی توانند درست و کامل با ما حرف بزنند.

گاهی هم حس و حال بعضی ها خریدنی است.

خیلی دوست دارم حال این جوان بحرینی را بخرم و از او بپرسم چه در رهبر ما دیده ای که این چنین عشق ورزی می کنی.

و یا از این خانم جوان بپرسم که چرا و برای چه اینچنین اشک می ریزی.

با خودم گفتم شاید این ها جوانند، پرشورند و در یک فضای پرشوری قرار گرفته اند.ولی امروز وقتی خبر همایش

 علمای بیداری اسلامی را می دیدم با خودم گفتم که این ها جوان نیستند ولی همان حس و حال را دارند.

خیلی در مورد این مسئله فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که چیزهایی هست که ما نمی دانیم.

ما نمی دانیم رهبر ما چه جان جانانی است . ما نمی دانیم که فکرش ، ذکرش و منشش چقدر خریدار داد.

ما نمی دانیم که سخنانش، انقلابی در دل ها ایجاد می کند. ما نمی دانیم ...

و حقیقتا ما همیشه قدر با ارزش ترین ها را نمی دانیم.


نظرات  (۳)

  • عماری ناشناس
  • سلام
    فقط اینها نیستند...
    پوتین یکی از مقامات مهم روسیه پس از دیدار خود با رهبر میگوید:
    من در رابطه با سیما و چهره و رفتار عیسی مسیح(ع) کتاب هایی خوانده بودم،
    ولی هنگام دیدار با رهبر ایران مسیح (ع) را در مقابل دیدگان خود دیدم...!
    بسم الله الرحمن الرحیم.
    فقط فرصت کردم همین پست شما را ببینم.
    از وبلاگ هایی که جای تنفس دارند لذت می برم.
    ان شاءالله در مسیر حق همیشه ثابت قدم باشید.
    یاحق
    پاسخ:
    با سلام
    فدای شما
    او دلداری ست که دنیا شکارش نکرده است...
    شاید آنهایی که دنیا کمتر شکارشان کرده است بیشتر خریدار اویند...


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی