اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

عنوان بنده پیش روشنفکرها، مزدوری است

سخنان جالب و شنیدنی یوسفعلی میرشکاک در رابطه با جریان روشنفکری در ایران

(این مطلب دیدنی و شنیدنی است و نیازی به قلم بنده ندارد....)

(خصوصی : با تشکر از یار غار که به بنده نشان داد با یک "و" هم می شود گفت که آقا مغرور نشو که آقا....)

دریافت حجم: 11.5 مگابایت

نظرات  (۳)

راستی مزدوری است نه موزدوری آقای نویسنده مهندس کارگردان!!!!!

پاسخ:
با تشکر از تذکر به جای شما....

علیک عذرخواهی می کنم فایل اصلا فرمت خاصی نداشت که بدونیم با چی باید باز کرد نکنه شما از علوم غریبه کمک می گری برای باز کردن فایل ها!!
از آپارات دانلودیدم خوب بود ولی کم بود!!!!
پاسخ:
مراحل باز کردن فایل مورد نظر
open with>kmplayer
  • یار غار عصبانی
  • آقا ظاهرا شما ما رو به تمسخر گرفتی 10 دقیقه دانلود کردیم باز نمیشه! این چه وضعیه آقااا!! من اعتراض دارم!!!
    راستی حضور آقا یوسف رو تو برنامه راز دانلود کردم عالی بود پیشنهاد میشه حتما ببینید!!

    پاسخ:
    با سلام
    مهندس مملکت نتونه این فایل باز کنه
    به درد...................
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی