اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

من باید برسم


استاد یزدان پناه

عزم نباید سست شود؛
در مسایل روحی ، علمی ، دستورات شریعت ، تصمیم این باشد که من باید برسم.
تصمیم باین شکل است که [مثلا] اگر قرار باشد من ده هزار سال باشم؛
که از این ده هزار سالی که من زنده ام ، همه روزهایش را عزم کردم، ولی نشد، فقط به اندازه ی نیم ساعت مانده باشد، باز هم نباید امید را از دست داد؛
بگو احتمال دارد نیم ساعت آخر برسم؛
چون مُحتمِل امر بسیار مهمی است.
دنبال نتیجه نباشیم
دنبال وظیفه باشیم.
اگر هم بجایی نرسیدیم، بدانیم که خیرمان در این بود که نرسیدیم.


  • محمد محمدی نیاکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی