اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

آسمانی شدن

حاج آقا جاودان

من چشمم پاک نیست. جایم آسمان نیست. نیست. عرض کردم. تبصره دارد؟ تبصره ندارد. خب من نباید مشکل داشته باشم. باید برای رفتن به آسمان مشکل نداشته باشم. مشکل چیست؟ همین اعمال خودم است. اعمال من ناپاک است. ناپاک را آنجا راه نمی دهند. اگر یادتان باشد یک وقت هایی دو سه تا آیه از آیات بهشت را برایتان عرض کردم. قرآن درمورد بهشت [مثل آیه 12 سوره صف می فرماید:] وَمَسَاکِنَ طَیِّبَةً همه خانه هایی که در بهشت ساخته اند یک طبقه و صد طبقه و هزار طبقه است. آنجا می شود آدم هزار طبقه هم داشته باشد. بستگی به زحمتی که کشیده است دارد. هزار طبقه برای خودت ساختمان ساختی خب می روی درون هزار طبقه. نساختی؟ برای یک بزرگی یک خوابی دیده بودند. همینجا هم تعریف کرد. من آن انتها نشسته بودم. آن بنده خدا آمد خواب را گفت. گفت یک باغ بود. باغ حسابی ها. حسابی. ساختمان هم همه یک طبقه بود. خب شما یک طبقه ساختی. اگر یک طبقه ساختی، یک طبقه به تو می دهندها. خانه دو طبقه نمی دهند. دو طبقه بسازی، دو طبقه می دهند. سه طبقه نمی دهند. همتت چه اندازه است؟

  • محمد محمدی نیاکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی