اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

یک تازه گذشته

من گذشتم ... مثل زمان ... امیدوارم زمان هم از من بگذره

فیلم کوتاه "تازه گذشته" کاریه که جدیدا انجام دادیم

در ادامه پوستر شماره 2 فیلم کوتاه" یک تازه گذشته" رو ببینید.

نظرات  (۳)

خیلی خوشم اومد دست مریزاد.
سعی کن همواره پهلوان فرهنگی باشی نه قهرمان.
زیاده عرضی نیست




پاسخ:
سلام
خدا رو شکر تو بازار قهرمان سازی های فرهنگی بعضی ها جایی ندارند امیدوارم از این دسته باشم 
چون بادکنک زود باد میشه و دیده میشه ولی همونطور هم زود خالی ومهو میشه...
با تشکر
پوستر اولیه بسیار سنگین و زیبا و شیکه 
پوستر دومیه هم رنگ بندی ش خیلی خوبه و ایده آدمه در زمانهای مختلف اما ساعت های نوشته شده در بالا یه کم تو ذوق می زنه
سلام
برادر من:
از قبلیه (زندگی عروسکی) بهتر بود میخواست گذر زمان و بی توجهی ما و روزمرگی زندگی ما رو نشون بده 
تصاویری که خودش گرفته بود هم قشنگ بود فقط چیز زیاد پیچیده ای رو نگفت یعنی پیچ و خم نداشت (فک کنم منظورش بدیهی بودن مطلب بود) 
یا علی مدد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی