اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

اینجا مرکزِ دنیایِ من است...

در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفتید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است."امام خامنه ای"

کلیپ صوتی (( حضور مردم))

مردم باید هم توجه کنند و بدانند که حضور پرشور و پر رونق در انتخابات

موجب می شود کشور مصونیت پیدا کند...

کاری از گروه فیلم سازی سدید

دانلود فایل صوتی با حجم 3.3mb


  • محمد محمدی نیاکی

نظرات  (۱)

اگر انسان بر اساس حجت شرعی عمل کند فردا غلط هم از آب در بیاید باز هم سرفراز است...
در ضمن انتقادی نسبت به موسیقی استفاده شده دارم احساس می کنم ننشست روی کار (البته سطح خودم رو هم میدو نمااا!!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی